Projects per year
Fingerprint
Dive into the research topics where Lisbeth Amparo Morales Ortiz is active. These topic labels come from the works of this person. Together they form a unique fingerprint.
- 1 Similar Profiles
Projects
- 2 Finished
-
Characterisation of competencies in childbirth care by interns of the integrated curriculum of the medicine programme of the Universidad del Rosario, during the second semester of 2019, at the Hospital Universitario Mayor- Méderi.
Morales Ortiz, L. A., Latorre Santos, C., Casallas Murillo, A. L. & Bermudez Hernandez, P. A.
3/1/20 → 6/22/24
Project: Research Project
-
CCAPUR: ANALYSIS OF ACADEMIC PERFORMANCE RESULTS IN TWO COHORTS OF OLD AND NEW CURRICULUM MEDICAL STUDENTS AT THE UNIVERSITY OF ROSARIO.
Morales Ortiz, L. A., Casallas Murillo, A. L., Vergel Guerrero, J. A., Latorre Santos, C., Quintero Hernandez, G. A., Chaparro Solano, H. M. & Bermudez Hernandez, P. A.
3/14/18 → 7/27/20
Project: Research Project
-
CLAVEL App
Morales Ortiz, L. A., Casallas Murillo, A. L., Latorre Santos, C. & Bermudez Hernandez, P. A., Oct 28 2021Research output: Desarrollo y Tecnología (Prueba) › Software
-
Prólogo:Experiencias pedagógicas en el marco de la reforma curricular. Estudio de caso: programa de Medicina de la Universidad del Rosario
Arias, N. T., Corradine, M. C. A., Ravé, M. I. A., Huertas, N. G., Ortiz, L. A. M., Laverde-Robayo, D. M., Vergel, J. & Quintero, G. A., Feb 21 2020, Experiencias pedagógicas en el marco de la reforma curricular. Estudio de caso: programa de Medicina de la Universidad del Rosario. Universidad del Rosario, p. ix-x (Experiencias pedagógicas en el marco de la reforma curricular. Estudio de caso: programa de Medicina de la Universidad del Rosario).Research output: Chapter in Book/Inform › Chapter › Research
-
Experiencias pedagógicas en el marco de la reforma curricular: Estudio de caso: programa de medicina de la Universidad del Rosario
Torres Arias, N., Ariza Corradine, M. C., Arredondo Ravé, M. I., Guerrero Huertas, N., Morales Ortiz, L. A., Laverde Robayo, D. M. & Vergel, J., Aug 30 2019, 1 ed. Bogotá: Universidad del Rosario. 200 p.Research output: Book/Report › Book › Research
-
Reflexiones pedagógicas del facilitador de aprendizaje en pequeños grupos de estudiantes: ¿experto en contenido temático o experto en la dinámica del aprendizaje basado en problemas?
Morales Ortiz, L. A., Jun 11 2019, Experiencias pedagógicas en el marco de la reforma curricular. Estudio de caso: programa de medicina de la Universidad del Rosario. 1 ed. Bogotá D.C.: Universidad del Rosario, Vol. 1.Translated title of the contribution :Pedagogical reflections of the learning facilitator in small groups of students: subject matter content expert or expert in the dynamics of problem-based learning? Research output: Chapter in Book/Inform › Chapter › Research
-
The importance of fundus eye testing in rubella-induced deafness
Tamayo, M. L., García, N., Bermúdez Rey, M. C., Morales, L., Flórez, S., Varón, C. & Gelvez, N., Sep 2013, In: International Journal of Pediatric Otorhinolaryngology. 77, 9, p. 1536-1540 5 p.Research output: Contribution to journal › Research Article › peer-review
8 Scopus citations