Huella dactilar La huella dactilar se basa en la exploración del texto de los documentos científicos de las personas para crear un índice de términos ponderados, que define los asuntos clave de cada investigador individual.

  • 16 Perfiles similares
Disabled Children Medicine & Life Sciences
Outsourced Services Medicine & Life Sciences
Play and Playthings Medicine & Life Sciences
Robots Engineering & Materials Science
Technology Medicine & Life Sciences
Maintenance Medicine & Life Sciences
Time Perception Medicine & Life Sciences
Rehabilitation Medicine & Life Sciences

Red Colaboración externa reciente a nivel de país. Sumergirse en la información haciendo clic en los puntos.

Proyectos 2010 2018

Resultado de la investigación 2013 2018

The state of knowledge on technologies and their use for fall detection: A scoping review

Lapierre, N., Neubauer, N., Miguel-Cruz, A., Rios Rincon, A., Liu, L. & Rousseau, J. mar 1 2018 En : International Journal of Medical Informatics. 111, p. 58-71 14 p.

Resultado de la investigación: Contribución a la publicaciónArtículo de revisión

Technology
Controlled Environment
Institutionalization
Research
Quality of Life
2 Citas

An exploratory study of children's pretend play when using a switch-controlled assistive robot to manipulate toys

Adams, K. D., Rincón, A. M. R., Becerra Puyo, L. M., Castellanos Cruz, J. L., Gómez Medina, M. F., Cook, A. M. & Encarnação, P. abr 1 2017 En : British Journal of Occupational Therapy. 80, 4, p. 216-224 8 p.

Resultado de la investigación: Contribución a la publicaciónArtículo

Acceso abierto
Play and Playthings
Disabled Children
Child Development
Cross-Over Studies
Research Design

An exploratory study of children’s pretend play when using a switch-controlled assistive robot to manipulate toys

Rios Rincon, A. M., Adams, K., Becerra Puyo, L. M., Castellanos Cruz, J. L., Gómez Medina, M. F., Cook, A. M. & Encarnação, P. feb 15 2017 En : British Journal of Occupational Therapy. 80, 4, p. 216 224 p.

Resultado de la investigación: Contribución a la publicaciónArtículo

Play and Playthings
Disabled Children
Flax
Cross-Over Studies
Research Design

Chapter: 7. Robotic Systems for Augmentative Manipulation to Promote Cognitive Development, Play, and Education

Rios Rincon, A. M., Adams, K. & Alvarez, L. 2017 Chapter: 7. Robotic Systems for Augmentative Manipulation to Promote Cognitive Development, Play, and Education. p. 219 - 260 41 p.

Resultado de la investigación: Capítulo en libro / informe / procedimiento de conferenciaCapítulo

How can biomedical engineering and health science students learn together?

Rodríguez, W. R., Ríos, A. M., Cruz, A. M., J., B. (ed.), D.A., S. (ed.) & I., T. (ed.) abr 7 2017 p. 50-53 4 p.

Resultado de la investigación: Contribución a la conferenciaPaper

engineering science
health science
student
learning strategy
learning