Projects per year
Fingerprint
- 1 Similar Profiles
-
Development, implementation and evaluation of the interprofessional education modules (MEIP) of the School of Medicine and Health Sciences of the Universidad del Rosario.
Quiroga Torres, D. A., Bermudez Hernandez, P. A., Cadavid Espinha, S., Aguia Rojas, K., Alvarado Sanchez, J. R., Avendano Calderon, A. P., ESPINOSA ARANZALES, A. F., Forero Nieto, S. L., Molina Bejar, R. S., Vergel Guerrero, J. A., Ospina Maldonado, V. M. & Quintero Hernandez, G. A.
10/1/21 → 11/1/22
Project: Research project
-
Exploration and analysis of models of educational inclusion for students with disabilities at the university level at local and national level.
1/1/05 → 12/30/05
Project: Research project
-
Analysis of the academic inclusion of students with disabilities at the Universidad del Rosario; 2003
1/1/03 → 12/30/04
Project: Research project
-
Arteterapia y fonoaudiología en la potenciación de las habilidades comunicativas en jóvenes con discapacidad intelectual
Molina-Bejar, R. & Vargas Mosquera, M. P., Feb 2015, In: Arteterapia: Papeles de arteterapia y educación artística para la inclusión social. 9, 2014, p. 113-122 10 p.Research output: Contribution to journal › Article › peer-review
Open Access -
El" Bien-estar" universitario como mediador en el reconocimiento del estudiante con discapacidad
Molina Béjar, R., 2014, 18 p. (Revista Mensaje. Asociación Colombiana de Fonoaudiologia).Research output: Working paper
-
IncluSer: Del apoyo, a la participación y reconocimiento de estudiantes con discapacidad en la Universidad del Rosario
Garzon Diaz, K. D. R. & Molina Bejar, R. S., Jul 16 2014, p. 1-25, 25 p. (Documentos de Investigación de la Escuela de Medicina y Ciencias de la Salud; no. 19).Research output: Working paper
Open Access -
Responsabilidad Social de las Instituciones de Educación Superior (IES) frente a la educación inclusiva de personas con discapacidad
Molina-Bejar, R., Oct 2014, In: Revista Inclusiones. Especial, 1 , p. 87-98 12 p.Translated title of the contribution :SOCIAL RESPONSIBILITY OF THE HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS (IES) IN FRONT OF THE INCLUSIVE EDUCATION OF DISABLED PEOPLE Research output: Contribution to journal › Article › peer-review
-
El servicio de apoyo a estudiantes con discapacidad: un avance en la inclusión
Molina-Bejar, R., 2008, Revista Mensaje.Research output: Contribution to specialist publication › Article
Prizes
-
Tercer Puesto. Presentación Oral.
Martinez Rodriguez, Angela (Recipient), Sierra Enemisca, M. (Recipient), Molina Bejar, Rocio Stella (Recipient) & Garcia Garcia, D. M. (Recipient), Sep 8 2018
Prize
Activities
-
I Jornada de Actualización en Fonoaudiología.
Angela Martinez Rodriguez (Organizer), Deissy Milena Garcia Garcia (Organizer), Blanca Yaneth Hernandez Jaramillo (Member of program committee), Lisbeth Liliana Dottor Dotor (Participant), Rocio Stella Molina Bejar (Participant), Adriana Duarte Valderrama (Participant) & Gleidy Vanessa Espitia Rojas (Participant)
May 8 2019Activity: Attendance types › Participation in workshop, seminar, course
-
Congreso Internacional de Fonoaudiología
Angela Martinez Rodriguez (Participant), Gleidy Vanessa Espitia Rojas (Participant), Deissy Milena Garcia Garcia (Participant), Rocio Stella Molina Bejar (Chair) & Blanca Yaneth Hernandez Jaramillo (Participant)
Sep 5 2018 → Sep 8 2018Activity: Attendance types › Participation in conference
-
Composición narrativa en personas sordas adultas. Comparación entre ELE y LSC.
Angela Martinez Rodriguez (Speaker), Rocio Stella Molina Bejar (Speaker), Deissy Milena Garcia Garcia (Speaker) & Marilyn Sierra Enemisca (Speaker)
Sep 7 2018Activity: Talk types › Oral presentation