Projects per year
Fingerprint
Dive into the research topics where Lina Maria Echeverri Canas is active. These topic labels come from the works of this person. Together they form a unique fingerprint.
- 1 Similar Profiles
Projects
- 1 Finished
-
The Role of Country Image in Country Brand Strategies in Latin America
7/9/18 → 7/9/20
Project: Research Project
-
Marketing para instituciones de educación superior: Cómo crear valor extraordinario en la atracción de nuevos estudiantes
Echeverri Canas, L. M., 2023, Bogotá: Universidad del Rosario. 130 p.Research output: Book/Report › Book
-
Plan estratégico de marketing: El arte de cautivar a través de estrategias que enamoran
Echeverri Canas, L. M., 2023, Bogotá: Universidad del Rosario. 172 p.Research output: Book/Report › Book
-
Crear experiencias de marca en la era de la transformación digital
Echeverri Canas, L. M., 2022, Transformación Digital en las Organizaciones. Bogotá: Universidad del Rosario, p. 229-250 21 p.Research output: Chapter in Book/Report › Chapter
-
Social media in learning: estrategia educativa para transformar el aprendizaje en la era de la inflexión digital
Echeverri Canas, L. M. & Mendez Romero, R. A., 2022, Capítulo 7. Social media in learning: estrategia educativa para transformar el aprendizaje en la era de la inflexión digital. Universidad del Rosario, p. 153-176 23 p.Research output: Chapter in Book/Report › Chapter
-
El Plan de Marketing: Principios de Marketing
Echeverri Canas, L. M., Barbosa Ramirez, D. H., Lambona González, M. E., Sanchez-Torres, J. A., Useche Arevalo, A. J. & Díaz Garzón, L. J., Oct 31 2018, Principios de Marketing: Teoría de la elección del consumidor: un análisis desde la economía comportamental aplicado al marketing. Primera ed. Bogotá: Universidad del Rosario, Vol. 1. p. 63-100 28 p.Translated title of the contribution :Marketing Principles: The marketing plan Research output: Chapter in Book/Report › Chapter (peer-reviewed) › peer-review