If you made any changes in Pure, your changes will be visible here soon.

Research Output 2007 2019

Filter
Chapter
2018

Contextualización y características de la satisfacción y la lealtad del consumidor

Juárez, F. & Díaz, J., Oct 30 2018, Contextualización y características de la satisfacción y la lealtad del consumidor. Juarez Acosta, F. (ed.). 1 ed. Bogotá: Universidad del Rosario, Vol. 1. p. 101-122 22 p. (Principios de marketing).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

El enfoque de la relación comunitaria y los modelos de marketing

Juarez Acosta, F., Oct 1 2018, Principios de Marketing. Juárez, F. (ed.). 1 ed. Bogotá, Colombia: Universidad del Rosario, p. 123-143 20 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

El enfoque de la relación comunitaria y los modelos de marketing

Juárez, F., Oct 30 2018, Principios de marketing. 1 ed. Bogotá: Universidad del Rosario, Vol. 1. p. 123-144 22 p. (Principios de marketing).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

La educación financiera y los derechos de propiedad como elementos para el uso apropiado de los recursos financieros

Juarez Acosta, F., Useche, A. J. & Perez Gomez, C. H., Sep 30 2018, La educación financiera y los derechos de propiedad como elementos para el uso apropiado de los recursos financieros. 1 ed. Conneticut, EE.UU: REDIPE, Vol. 1. p. 253 270 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Principios de Marketing: Plan de Marketing

Translated title of the contribution: Marketing Principles: The marketing planEcheverri Canas, L. M., Juarez Acosta, F., Barbosa Ramirez, D. H., Lambona González, M. E., Sanchez-Torres, J. A., Useche Arevalo, A. J. & Díaz Garzón, L. J., Oct 31 2018, Principios de Marketing: Teoría de la elección del consumidor: un análisis desde la economía comportamental aplicado al marketing. Primera ed. Bogotá: Universidad del Rosario, Vol. 1. p. 63-100 28 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

2015

Chaos and complexity in financial statements

Juárez, F., Jun 30 2015, Economics: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications. 32 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Chaos
Financial statements
Logic
Financial health
Critical perspective

Metaphors of poverty: Paraconsistency, polycontextuality, health-disease and complexity

Juarez, F., Apr 1 2015, Poverty: Global Challenges, Role of Inequality and Reduction Strategies. Nova Science Publishers, p. 15-30 16 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

metaphor
poverty
Disease
health
narrative
2011

Realidad empresarial y psicología

Contreras Torres, F. V. & JUAREZ ACOSTA, FERNANDO., Dec 27 2011, Apuntes teoricos para la realidad empresarial. Universidad del Rosario, 1 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter