If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Research Output

2020

Prólogo:Experiencias pedagógicas en el marco de la reforma curricular. Estudio de caso: programa de Medicina de la Universidad del Rosario

Arias, N. T., Corradine, M. C. A., Ravé, M. I. A., Huertas, N. G., Ortiz, L. A. M., Laverde-Robayo, D. M., Vergel, J. & Quintero, G. A., Feb 21 2020, Experiencias pedagógicas en el marco de la reforma curricular. Estudio de caso: programa de Medicina de la Universidad del Rosario. Universidad del Rosario, p. ix-x (Experiencias pedagógicas en el marco de la reforma curricular. Estudio de caso: programa de Medicina de la Universidad del Rosario).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

2019

Experiencias pedagógicas en el marco de la reforma curricular del programa de Medicina

Torres Arias, N., Ariza Corradine, M. C., Arredondo Ravé, M. I., Guerrero Huertas, N., Morales Ortiz, L. A., Laverde Robayo, D. M. & Vergel, J., Aug 30 2019, 1 ed. Bogotá: Universidad del Rosario. 192 p.

Research output: Book/ReportBook

2017

A case study to explore how medical students learn linguistic cognitive skills during preclinical training

Vergel, J., Ortiz Fonseca, M., Laverde Robayo, D. M. & Quintero, G. A., Jul 19 2017, University of Helsinki. AMEE , p. 411 #7L3 (2729)

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contribution

El nuevo trívium en la formación médica más allá de la comunicación médico-paciente

Translated title of the contribution: The new trivium in medical training beyond the doctor-patient communicationOrtiz Fonseca, M., Laverde Robayo, D. M., Vergel, J. & Quintero, G. A., Feb 13 2017, In : Revista Cubana de Educacion Medica Superior. 31, 4, p. 1-15 15 p., 1.

Research output: Contribution to journalArticle

Open Access