Projects per year
Fingerprint
Dive into the research topics where David H Barbosa Ramírez is active. These topic labels come from the works of this person. Together they form a unique fingerprint.
- 1 Similar Profiles
Projects
- 7 Finished
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Marketing in Higher Education Institutions in Colombia.
Barbosa Ramírez, D. H. & Juarez Acosta, F.
12/1/16 → 11/1/21
Project: Research Project
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Leadership and positive organizational behavior in Latin American managers
1/1/13 → 2/1/18
Project: Research Project
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Effect of leadership behaviors on the level of resilience of subordinates in a private organization in the city of Bogotá (Doctoral Project)
9/1/10 → 12/31/14
Project: Research Project
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Leadership and resilience in young people. psychological, social and cultural variables, associated
9/1/10 → 12/31/15
Project: Research Project
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Responsabilidad Laboral, Intermediación, Tercerización y Solidaridad en Materia Laboral
Barbosa Ramírez, D. H., Nov 2023, Problemas actuales de la responsabilidad en derecho. Una aproximación jurídica transversal. Universidad del Rosario, p. 123-138 15 p.Research output: Chapter in Book/Inform › Chapter › Research
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A Mecánica cuántica para todos
H, D., Feb 21 2020, 2 ed. Bogotá: Universidad Nacional de Colombia. 270 p.Research output: Book/Report › Book › Research
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En contextos culturales, algunos prefieren trabajar con el jefe rudo
Camacho Ramirez, A. & Barbosa Ramírez, D. H., Jul 2019, In: Divulgación Científica.Research output: Contribution to journal › Comment/debate › peer-review
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El marketing y su aplicación en la administración
Barbosa Ramírez, D. H., Nov 10 2018, Principios de marketing. Universidad del Rosario, p. 1-22 23 p.Research output: Chapter in Book/Inform › Chapter (peer-reviewed) › peer-review
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El Plan de Marketing: Principios de Marketing
Echeverri Canas, L. M., Barbosa Ramirez, D. H., Lambona González, M. E., Sanchez-Torres, J. A., Useche Arevalo, A. J. & Díaz Garzón, L. J., Oct 31 2018, Principios de Marketing: Teoría de la elección del consumidor: un análisis desde la economía comportamental aplicado al marketing. Primera ed. Bogotá: Universidad del Rosario, Vol. 1. p. 63-100 28 p.Translated title of the contribution :Marketing Principles: The marketing plan Research output: Chapter in Book/Inform › Chapter (peer-reviewed) › peer-review